Startlistene har kommet

Postet av Elverum Rifleklubb den 14. Mar 2016

Endelig har startlistene for NM 10 og 15m 2016 kommet. Klikk dere inn for å finne ut når dere skal skyte. Forbered dere bra, finn ut hvor der skal og møt opp presist. Rifleklubben har i år vært snille og betalt startkontigenten til alle seniorer/juniorer og ungdommer. Startkontigenten veteranene må betale er sendt til hver og en på mail. Meddeler at de av dere som ikke møter til oppsatt skytetid og dermed ikke får skutt, må belage dere på å betale startkontigenten selv.

Klikk dere inn på 10m og 15m for å finne skytetidene deres. Minner også om at det i tillegg til individuel skyting vil bli lagskytinger i AIR50 for enkelte. Tidspunkt for skyting ligger i dokumentet.

Vel møtt til enda et NM, og lykke til alle sammen!
For spørsmål eller feil/endringer i skytetid, henvend dere til Jan Erik pr mail snarest.

Lister for 15m oppdatert 16.03.2016 kl 09:34