KONSTRUKTIVT ÅRSMØTE
Postet av Bjørn Myrset den 17. mar 2023
2022 er historie.
Den sier at det har vært et par harde pandemi år, men at klubben som klubb har bibeholdt et godt tilbud, avviklet gode store arrangementer, og har egentlig det meste på stell for å få hjulene i gang igjen.
Årsmøtet pekte ut både retning, støtteordninger, aktivitetstilbud og administrative tiltak for å bli bedre rustet til å ta utfordringene for å skape fremtiden.
Vedlagt vil dere finne
Vi ønsker alle medlemmer velkommen på trening, ta gjerne del i de lokal stevnene og ikke minst bli med på mesterskapene.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Bjørn Myrset
13 åringen Madeleine var best på Stange
04.06.2026
Masse tilbud på Terminlisten
23.04.2026
NM 300m Søndag LIGG
09.09.2024
NM 300M RES SØNDAG MATCH
08.09.2024
Helgens Trippel
07.09.2024